Detectives These Days Are Crazy!
Former Great Detective Nagumo Keiichiro / Mashiro's Pest Extermination
Nagumo Keiichiro was once a great child detective, but age is starting to catch up with him.
With Ghosts, Go for the Knees; Find the Real Thief!; Three Minutes Until Mashiro Explodes
Mashiro's schoolmate seeks the agency's help in catching a ghost; Nagumo is suspected of underwear theft.
A young detective lock-picks his way into Nagumo's office and asks to work for him.
Nagumo is invited to a dinner party at a stately old mansion where a mass murder once took place.
Nagumo takes Mashiro to his favorite bar to give her a taste of grown-up society.
Mashiro spends an evening with Azuha and Maki; Nagumo and Asunaro switch partners.