Detroiters
Tim and Sam, two low-level Detroit ad men, try to secure a big ad campaign with Chrysler, resulting in disaster. Meanwhile, their assistant Lea takes on a hot-tub commercial on her own.
Sam starts dating a local councilwoman who thinks he's a prostitute. Tim and his wife are inspired by Sam's new lifestyle and try role-playing.
Tim and Sam try to convince an old Motown legend to sing a jingle for a local wig company ad that they're producing, and Tim has to accept his own singing skills.
Sam struggles to come up with a worthy speech to make at his father's 60th birthday party. Tim is elated that an off-duty clown is in attendance and presses him to perform.