Devil's Playground
A sequel to the 1976 Fred Schepisi film examining Catholicism in Australia in the 1980’s, "The Devil’s Playground" takes place 35 years later. Recently widowed, respected Sydney psychiatrist, Tom Allen, finds solace in the church’s teachings and is asked by a bishop to counsel priests on church-related issues.