Devs
When her boyfriend, Sergei, vanishes after starting a new job at the secretive Devs division of tech company Amaya, software engineer Lily begins to suspect that his disappearance may not be as clear-cut as it seems.
Lily enlists ex-boyfriend Jamie's help to investigate Sergei's disappearance; she begins to question what she really knew about Sergei.
Lily returns to work at Amaya and explains her suspicions to Jen and Anya; Forest is visited by Laine, a powerful senator asking questions about the Devs project.
After Lily's behaviour at Amaya, Kenton forces her to see a psychiatrist; the Devs team members disagree over the ethics of their invention, and Forest asserts his commitment to the project.
Kenton pays Jamie a visit to guarantee his silence, while Katie covertly exploits the Devs system for her own ends.
Lily and Jamie visit Forest looking for answers; Katie reveals to Lily the true nature of the Devs system.