Diagnosis: Unknown
Tracking a Killer
Doctors in Virginia treat six cases of pneumonia in one night, while tests confirm an outbreak of legionnaire's disease.
An Ontario hospital is flooded with patients afflicted with fever, nausea and gastrointestinal problems caused by a deadly strain of E coli.