Dinosaurs
The Mighty Megalosaurus
Earl Sinclair is fired when he asks Mr. Richfield for a raise; Fran lays an egg. Voices of Stuart Pankin and Jessica Walter.
The Mating Dance
Fran's postpartum depression threatens Earl's domestic peace unless he relearns the mating dance to make her feel wanted again.
Earl must either fight or flee when a gargantuan rival falls for Fran and wants to take his family away from him.
Robbie's teenage rebellion against the dinosaur tradition of howling causes discord between Earl and Roy.