Disclosure With Dr. Steven Greer
Dangers to The Missions
Astonishing experiences at CE5 events quickly caught the attention of the intelligence community in the early 1990s. During that time, Dr. Steven Greer released the Disclosure Project Briefing document to government officials.
Consciousness, CE5 Contact, and the Cosmos
In the future, technology will interface with human consciousness, according to Dr. Steven Greer. Because the speed of light is not fast enough, interstellar travel will only be feasible through consciousness assisted technologies.