Sweet Kaaram Coffee
A woman like you
Sundari, fed up of her son's coddling, plots her escape towards an unknown destination joined by her granddaughter Niveditha and daughter-in-law Kaveri; Niveditha wants to get away from her boyfriend who she's at an impasse with.
After Sundari thwarts her son's efforts, the women land up at a cultural festival; Nivi stumbles upon an exciting prospect; Kaveri is visited by a ghost from the past; the trio deal with an unexpected problem.
The trio's car breaks down in the middle of nowhere; they take refuge in a small village, where Kaveri meets her counterpart; Sundari seeks an address; Nivi begins to understand her mother.
On Sundari's cue, the women embark on a temple trip, where they bump into a foreign couple; Nivi is surprised to find Vikram at a local market, who invites the women to camp with his gang; Kaveri visits a gharana with Vikram.
A major disagreement drives a wedge between the women; as Julia and Robert get married, the women find themselves revisiting their pasts.