Dodger
Jack Dawkins, a 12-year-old orphan, escapes a mill owner's evil clutches. With the help of new friend Charley, they make it to London, where they first meet Fagin's infamous gang.
Gang member Tom returns to find his bed taken by the new boy; a dangerous money-making opportunity arises at the unveiling of Madame Tussaud's Queen Victoria waxwork.
Charley falls into the hands of the riverside-dwelling mudlarks and is sent on a dangerous mission by the truly terrifying Lucifer.
Fagin's gang fight to save Tang's life; Dodger scores a leading role at a haunted theatre; Polly strikes a questionable deal with the enemy.