Dogs in Space
Fetch
Dogs head into space to find a new planet to call home; Garbage can't help but disobey after an alien negotiation goes sideways, but the next planet looks promising.
Here, Girl!
On the planet, Garbage and the crew try to save a canine who has gone feral; the rescuers need rescuing with the Pluto gone.
Taming the beast can be tough; Kira faces her fear of brunch; Garbage must jump through the hoops of Penelope's training scenarios.
Unleashed, the Pluto team explores a planet that might be perfect for humanity; something -- or someone -- stinks; Loaf must take the lead.
Cuteness and chaos rocket out of control when Stella discovers that her crew mates have turned into puppies.