Dolly Parton's Heartstrings
Eight stories come to life from the lyrics of Dolly Parton's most beloved songs, celebrating faith, family, love, and forgiveness.
A family divided by difference are unexpectedly reunited, and must deal with the pain of their past to find promise in their future.