Dope Thief
Two lifelong friends (Brian Tyree Henry and Wagner Moura) in Philadelphia pose as DEA agents to rob small-time drug dealers. It’s a perfect grift—until they choose the wrong mark and become targets of a massive narcotics enterprise.