Dora and Friends
Dora and her friends live in the city of Playa Verde, go to school and work together to give back to the community, while having a variety of adventures.
Doggie Day!
Dora and her friends help a singing dog, Cusco, find his lost puppy brothers and bring them to Doggie Adoption Day.
We Save A Pirate Ship!
To save the Pirate Festival, Dora and her friends have to rescue an old ship from nasty pirates that want its treasure.
Dora, Alana, and Pablo help Celia convince her daddy, the mayor, to allow dancing again in the land of Baila.
Dora, Pablo, and Naiya travel to ancient times to break the spell of a magic ring that's shrunk them.
Dora and Alana help take an eager, but nervous, talking box to the princess, and find dresses for their Royal Ball.
Before their magic show can start, Dora and Pablo must face off with a mean magician to get back Dora's papi's magic hat.