Double Exposure
A Monster With Two Heads
An argument results in rapper Eve storming off the set; a hotel suite dredges up emotional baggage.
Markus, Indrani and GK try to keep it together for a shoot; a secret admirer makes a move for Indrani.
Indrani questions her choice of a business partner; Markus threatens to walk off the set.