D.P.
A young private's assignment to capture army deserters reveals the painful reality endured by enlistees during their compulsory calls of duty.
A Man Holding Flowers
An Jun-ho's keen eye earns him a position in the Deserter Pursuit unit; on his first mission with Park Sung-woo, things don't go as planned.
Daydream
Discharged from the hospital, Han Ho-yeol returns to the base and partners up with Jun-ho to search for a soldier last spotted at a subway station.
Jun-ho and Ho-yeol assist with a mission while on break; in an attempt to gain intelligence, the two go undercover to befriend a deserter's girlfriend.
Cho Suk-bong's warm personality changes as the result of relentless hazing; an enlistee jumps the fence in the dead of night.
Suk-bong is pushed over the edge; during their investigation, the D.P. duo finds out what unfolded at Hwang Jang-soo's discharge.
A chase after a deserter turns into a manhunt for a criminal at large; Jun-ho and Ho-yeol rush to find the deserter before armed men bring him down.