Dr. G: Medical Examiner
Dr G tries to determine how a diabetic man died after a night of heavy drinking and tries to untangle what happened to a man found decomposing in his son's house.
A man is found dead from an overdose just a few hours after threatening to commit suicide; Dr G runs a series of toxicology tests.