Drag SOS
Drag collective The Family Gorgeous helps Mark to let go of his action man persona; Fleur's new drag persona helps her to rediscover the confidence she lost when she became a mum.
Dominique needs help rediscovering her self-confidence; meeting Jacob, who recently came out to his family; a 61-year-old trans woman named Alison.
The Family Gorgeous are off to Preston in Lancashire, not only the wettest town in England, but one of the unhappiest places in the U.K.