Drawn Together
Hot Tub
The housemates meet each other for the first time; Clara is racist towards Foxxy; Toot realises that she is no longer a sex symbol; Foxxy and Clara share a kiss in the hot tub.
Xandir realises that he is attracted to men and tries to deny the truth of his sexuality; Spanky notices Ling-Ling's special talent for sewing and exploits it.