Driven
Based on the books, DRIVEN and FUELED, by K Bromberg. "Driven by need. Fueled with desire". Rylee returns to face Colton forcing him to face the dark secrets in his past. Scared that he can't be what she needs, but unable to let her go, Rylee pushes him to fight for them.