Dusk Beyond the End of the World
Akira needs answers. But between an android insisting on marriage and an aspiring storybook artist, his search for the past may lead him somewhere entirely unexpected instead.
Despite Yugure's protests, Akira can't leave Amoru in the hands of OWEL. But a high-stakes rescue is the least of their troubles.