El Dorado
Temple of the Sun
After his friend dies in an explosion, Jack Wilder embarks on an expedition to find the golden calendar, which in turn leads him on a journey filled with adventure to find El Dorado, the mythical city of gold in South America.
Jack and his girl Maria has found a clue leading to the fabled city of gold, Eldorado. But if that much gold would flood the market, the gold price would plummet and fortunes be lost, so a shady consortium of Wall Street traders send their mercenary Grissom to stop Wilder.