Ella, Oscar & Hoo
Oscar, a little boy, and Hoo, his friend cloud, together go and discover the world; accompanied by their neighbour Ella, they explore and go on fun adventures.
Oscar, a little boy, and Hoo, his friend cloud, together go and discover the world; accompanied by their neighbor Ella, they explore and go on fun adventures.