Elliot Moose
The friends are arguing. / King Lionel wants to relax. / We want a photo of the Giant Pongolongo. / It is Art Gallery Day.
No one likes the hiccups. / Sockserella meets her fairy Godfather. / Lional wants to be another animal. / Elliot wants to join the cap club.
The gang learns to play together. / The town has two artists. / Elliot needs a photo of the Loch Ness Monster. / Playing games is fun.
The gang goes to the North Pole. / Paisley and Amy are trapped in a tower. / The Green Cheese has been stolen. / Elliot cannot hold a tune.
Elliot learns about baseball. / There is a ghost in the windmill. / Elliot and Socks help Lionel. / Socks is having bad dreams.