Elsbeth
Astute but unconventional attorney Elsbeth Tascioni utilises her singular point of view to make unique observations and corner brilliant criminals alongside the NYPD.
When a larger-than-life reality TV star is found dead in her bathtub, Elsbeth and Kaya investigate the circumstances around her death to determine if it was an accident or murder.
Things turn deadly when elite matchmaker Margo Clarke goes to extreme lengths to keep her socialite client from finding out the truth about her perfect new husband. When the husband goes missing, Capt. Wagner assigns Elsbeth and Kaya to investigate.
When the world's top tennis champion drops dead on the court, Elsbeth and Kaya home in on a rising tennis star and his competitive father and coach; Capt. Wagner begins to suspect Elsbeth's reason for being in New York goes beyond the consent decree.
After one of New York's most sought-after plastic surgeons is found dead, Elsbeth has her eye on the victim's former boss, Dr Vanessa Holmes, who she believes has motives that are more than skin-deep.