Escape Club
Men and women abandon their lives and head off to the Dominican Republic in search of a new destiny.
The nine remaining house members grow closer to Dominican culture and each other, as the line between alliances and friendships begins to blur.
After finding himself in an alliance, Jesse realises he may have to betray his friends in order to stay in the game. Meagan gets a surprise visit from her past.
Aundre seeks vengeance on his housemates for voting off his girlfriend, Petra, and is blindsided by someone from his past. Andrew & Whitney hide away from the rest of the house.