Escort Boys
In the Camargue, four boys, driven by their respective troubles, find themselves selling their bodies. Initially amateurs, they set up an escort service with the help of the group's mischievous little sister.
When young actor Ben returns to Camargue after his father's passing. He inherits the apicultural farm and becomes his sister Charly's guardian. He shares his plans for the farm's future with Zak and Ludo, but reality seems more complicated.
The boys' first mission for a bachelorette party is a success. Zak and Ben meet with their first clients, and Ludo returns to small jobs after his wife discovers their business. However, the unexpected return of Ben's ex makes things more difficult.
Zak moves to the farm after an intense fight with his parents; Ludo goes on his first escort mission; Ben escorts a businesswoman; Mathias meets Charly at a club after an overwhelming escort encounter.
The boys secure a booking for a crucial summit, bringing together influential businesswomen globally. Zak, Ludo, and Mathias engage with numerous clients, while Ben identifies an ideal chance to establish investment connections for his project.
Charly uses her gypsy classmate Paco to get Zak out of trouble with the gang; as Ludo has more and more clients and discovers new sex customs, his marriage dangerously evolves; a mission with a couple completely disrupts Zak.
The social worker grants approval for Charly's guardianship under her brother; an influential businesswoman expresses interest in the boys' apicultural farm to build a Hotel Spa resort.