Esports Unfold
The making of Miracle-
A prodigy in the Dota2 scene, Amer 'Miracle-' Al-Barkawi has had as much success in a year as many players do in a career. Miracle- opens up about his rise to stardom and what life is like when he's not competing.
xPeke's evolution
Enrique 'xPeke' Cedeño Martínez has a storied past within League of Legends, but winning a World Championship was just the beginning. The gaming phenom talks about his evolution from player to team owner and the struggles that came with it.
Professional mahjong player, Masato ‘Bonchan’ Takahashi's future was uncertain. But a chance meeting with one of gaming's most legendary figures changed everything. Now, Bonchan is a star in the world of Street Fighter.
August Rosenmeier, also known as Agge, shares how he got started playing FIFA at a young age and what it is he loves about the game. Football has always been part of Agge's life and now he plays professional FIFA as well as turning for B 1908.
Sebastian ‘Xixo’ Bentert’s fear of boredom led to him to finding escape in the gaming world. Little did he know, but his hobby soon sparked his journey to becoming a top professional Hearthstone player.