Eternal Boys
Company Housing Broadcast
Kentaro is hired, along with other middle-aged men, to become a new idol group, the Eternal Boys. The group then record their introduction to the world.
The lessons for the debut of the Ossan Idol Project, Eternal Boys, begin, but singing and dancing at the same time is hard.
Makoto visits his mother's grave and reminisces about what led him to join the Eternal Boys.