Fall in Love
In 1926, Mu Wan Qing (Zhang Jing Yi) returns to Shanghai, seeking answers about her parents’ separation and her brother’s death under the guise of simply burying her deceased mother’s ashes. With the help of powerful allies Tan Xuan Lin (Chen Xing Xu) and Xu Guang Yao (Lin Yan Jun), she delves into a web of secrets, uncovering a past more tangled than she ever imagined. Wan Qing must decide if the answers she seeks are worth the price of her heart, as family, loyalty, friendship, and love collide in a city on the brink of chaos. This 2021 Chinese historical romance drama was directed by Lin Jian Long and Chen Guo Hua.