Farming The Wild
English restaurateur and hunter Mike Robinson harvests the natural ingredients that make up some of the famous dishes at the pub he co-owns in London.
Roasted Rack With A Side Of Fangs
Mike is in the marshes of Eastern England to help friends complete a cull of Chinese water deer. He uses the venison to create a classic rack of Chinese water deer with dauphinoise potatoes over a campfire.
Chef Mike stalks fallow deer in the ancient downland of England to fulfil his cull quota and prepares a restaurant-worthy dish: T-bones of fallow prepped with his secret supercharged marinade.
Chef Mike spends the midsummer preserving natural ingredients and stalking small game to inspire new dishes for his restaurants. Mike pickles walnuts from his garden and prepares confit rabbit which he uses to create a hearty Cuban sandwich.