Fence
Kie discovers the truth behind Sakura's testimony and resumes coverage of the sexual assault case; Ryuna introduces Kie to a group of senior US military officers.
A woman complains to the police after reading Kie's article; Kie joins a matchmaking app that the female victim used and waits for the culprit to contact her.