Feral
Yia Vang ventures all over the globe to meet some feral animal species and hunt them down to make delicious dishes.
Lionfish
The white sand beaches and emerald green waters of Destin, Florida, are the setting for the world's luckiest fishing villages. Beneath the water's surface, however, it's a different story.
Dusty Wildman Crum makes it his mission to eradicate Burmese pythons, which alter the ecosystem of the Florida Everglades by eliminating over 99 percent of the native mammal population.