Fireflies
In a small desert town, residents mysteriously start spontaneously combusting. A mine clearance company instructor, believes these cases are not caused by landmines, but by a phenomenon where a deep sense of loneliness ignites a deadly inner flame.
Dikla's husband confronts her as she spirals while Mimi insists they be alone; Mimi conducts a disturbing experiment and claims Dikla is the source of the deaths.