Foundation
Based on the award-winning novels by Isaac Asimov, Foundation chronicles a band of exiles on their monumental journey to save humanity and rebuild civilization amid the fall of the Galactic Empire.
The Emperor’s Peace
A young woman leaves her home world on an epic mission that begins at the heart of the galaxy’s iron-fisted ruling dynasty known as Empire.
The Foundation makes the long journey to Terminus as Gaal and Raych grow closer. The Empire faces a difficult decision.
Brother Dusk reflects on his legacy as he prepares for ascension. The Foundation arrives on Terminus and finds a mysterious object.
Barbarians at the Gate
Salvor faces off with an enemy of the Empire. Brothers Day and Dusk are at odds, while Brother Dawn wrestles with his truth.
A flashback reveals the origin of Gaal’s conflict between faith and science. The standoff on Terminus takes an unfortunate turn.
Brother Day meets Zephyr Halima—a would-be leader who opposes the Empire. Brother Dusk grows suspicious of Brother Dawn.