Frankenstein Family
Tanisu and Aisuri clash over household responsibilities; Tanisu agrees to do all the housework himself, but gets lost running a simple errand.
Boy genius Tanisu and his monster siblings struggle to make a life together after their mad scientist parents abandon them.
Realizing the limits of what a family of teenagers can do by themselves, Tanisu seeks help on the mainland with his mind-reading sister Suishi.
After learning that the owner of their new house is coming back, Tanisu and his family return to their old home in search of medicine that will make the others appear human.
During their expedition to their old home, the family shares bittersweet memories about their lives left behind; meanwhile, Suishi meets the family's landlord.