Freaks and Geeks
It's the 1980s and at McKinley High, there's two different groups of teenagers, the Freaks, and the Geeks.
Kim befriends Lindsay for ulterior motives, while Sam is bullied unmercifully by Karen Scarfolli, whose locker is next to his.
Daniel cons Lindsay into helping him pass an algebra test, while Sam and his pals try to figure out the basics of human sexuality.