Fresh Yoga
This project is born by the desire to give a tools to every single one us, in this life time, to reach with ease and simplicity a state of well being. Our aim is to give a simple, easy and fun way to practice this style of Yoga, available and comfortable for the maximum of person. By combinaisons of cooking, practice, yoga, alignement, therapy, meditation, prana (breathing)