Friends to Lovers?
Exploration of what happens when platonic friends leave the comfort of the 'friend zone' behind.
In Love With My Best Friend
Taking a leap of faith, five sets of real-life friends try to take their relationships to the next level and start dating each other for the first time.
All In or I'm Out
First dates between best friends prove to be problematic; Kris demands commitment from Alex; Darion is ready to bail when the date doesn't meet his expectations; Sydney gets a surprise; Marshana puts her pride on the line.
Jin confesses to dating other men; Darion and Charley share an awkward first kiss; Marshana and Stefan try to recreate their first date from four years ago; Kris engages in cyber-stalking with leads to a confrontation with Alex.
Marshana confesses her secret love for Stefan; Sydney woos a sceptical Jin; Charley sneaks off to a party without Darion; Kris gives Alex a list of everything she wants him to change.
Marshana unveils a seductive side as she and Stefan move things into the bedroom; an unexpected guest spoils Charley and Darion's night; Sydney looks forward to finally kissing his best friend, Jin.
Marshana is blissfully happy after spending a night with Stefan; Charley has a wandering eye at the Pride parade; Kris pushes Alex to declare his love; fitness models Greg Plitt and Melanie Marden try their hand at romance.