Furious
An FBI agent goes undercover to capture a female serial killer who only marries lonely millionaires.
The Gorgon
When FBI agent Alice Black investigates the suspicious overdose of a powerful man's son, she considers a connection to another case from her time with the NYPD.
Momentum around the case picks up after more dead bodies are found. Alice finds herself navigating both professional and personal pressure when forced to work with her ex. Meanwhile, Catherine finds solace in a familiar landing spot.
Alice and Danny's road trip out of the city leads to hard truths - both professionally and personally. A case in Nora's past comes back to haunt her. Catherine sets her sights on her next target.
Alice reaches a breaking point with Marshall; Catherine navigates a new romance in her life as she figures out how to get answers out of her latest victim.
After Alice and Catherine converge in an unexpected setting, Alice assumes a false identity to gain Catherine's trust. Tensions rise as their connection grows.