Galapagos
Born Of Fire
A look at the archaeological history of the volcanic islands of the Galapagos and the numerous species that came from there.
The Islands That Changed the World
Charles Darwin's observations from the Galápagos Islands become a catalyst for his subsequent theories on evolution.
A glimpse into what the future holds for the Galapagos as the islands endure changes wrought by man and the ocean's currents.