Gap Year
Childhood friends Dylan and Sean set out with the goal of backpacking through China, but soon find themselves taking on the entire Asian continent.
China: The Wall
Sean is horrified to learn that Dylan has a secret plan that could cause trouble for their "lads holiday", but things look up when they cross paths with two American girls.