George & Tammy
A chronicle of the country music power couple, Tammy Wynette and George Jones, whose complicated-but-enduring relationship inspired some of the most iconic music of all time.
The Race is On
Tammy Wynette gets a big break when she's asked to open for her idol, George Jones; the two have an immediate romantic connection and musical chemistry, but their aspiring partnership faces a major obstacle.
Stand by Your Man
Running away together turns out to be difficult with Tammy's past threatening to derail their hopes for marriage; George's past is standing in the way of their future as a recording duo.
George and Tammy are on top of the world; when a once-in-a-lifetime opportunity presents itself in Las Vegas, Tammy is forced to question if George can handle the pressure.
Post-divorce, Tammy finds herself at the top of the charts, while George finds himself at the bottom of a glass; George finds career resurrection; Tammy orchestrates a reunion tour and makes a decision that will change her life.