Ghost Stories
Backward
The new chief psychiatrist at an old mental institution is haunted by images from the hospital’s cruel past.
A crooked lawman hounds an ex-con bank robber to determine the whereabouts of his buried loot. Upon retrieving the ill-gotten booty, the dirty cop discovers to his horror that the money’s even dirtier.