Girlfriend, Girlfriend
Naoya, a first-year in high school, is dating Saki; he is asked out by Nagisa and can't make a decision.
Even If That Isn't the Right Way
Mukai Naoya is in a relationship with Saki Saki, but another girl, Mizuse Nagisa, asks him out; he makes the unthinkable decision of asking them if they would be up for both dating him at the same time.
How Nagisa Feels
Naoya, Saki and Nagisa are living together; keen to learn more about Saki and Naoya, Nagisa gets into her phone and looks through her browser history.
Naoya, Saki and Nagisa search all around school for a place where they can eat lunch in peace, without anyone finding out that they are in a relationship.
Saki returns to Naoya's place and plays some games with Nagisa, who is utterly horrible at it; they notice that a gaming MeTuber seems to have the same uniform that they do.
Rika, who's outed as a popular MeTuber, insists on dating Naoya; when he rejects her, she decides to try to live at his home along with the other two.
Rika starts her not-so-laid-back solo camping life in Naoya's yard; Naoya and his girlfriends decide that enough is enough and try to have her camping gear taken away.