Go! Goal! Fighting!
Mu Qi (Hu Ge), a retired soccer coach struggling with financial problems from past gambling, is persuaded to coach the struggling Yan Cui Ying High School soccer team. There, he meets Pei Duo (Maggie Jiang), a passionate math teacher who has been coaching the team and desperately needs help transforming the group of misfits. Despite their conflicting coaching philosophies, they must find a way to work together to turn the losing team around and compete in the annual championships. Their challenge lies not just in improving the team's skills, but in overcoming their own differences and personal obstacles. This is a 2016 Chinese sports drama directed by Li Guo Li.