Going Deep With David Rees
How to Pet a Dog
David attempts to determine the proper technique for petting a dog, but has to turn to actress Amy Sedaris and astronaut Chris Hadfield for help in overcoming his fear of the animal.
David studies how to throw a punch and avoid being hit, and learns what happens when a punch connects. Boxing champion Bernard Hopkins is recruited to deliver David's first real blow.
David collects information from a professional cricket player, a billiards shark and two physics professors in order to learn how to properly bounce a ball.