Gong Meditation
Awaken Mindfulness
Experience the profound journey of awakening mindfulness with this gong meditation. Immerse yourself in the soothing resonance of gongs as you anchor into the present moment, becoming keenly aware of your surroundings and sensations.
Release Stress & Relax
Close your eyes and take deep, deliberate breaths, inhaling calmness and exhaling stress.