Gordon Ramsay's Next Level Chef UK
The First Cook
Three judges preside over and mentor a group of talented chefs who compete against each other across the three floors, testing their culinary abilities.
The 10 remaining chefs must create the perfect burger and chips; Gordon Ramsay and his two fellow mentors put on a masterclass.
The remaining nine chefs take on Family Favourites Week, where they must produce a homely classic; Gordon Ramsay organises a surprise visit from his daughter and fellow food fanatic Tilly Ramsay.
The eight remaining cooks take on seafood dishes, but this time, the challenge is to work individually rather than in teams.