Grey Gardens
They were steeped in affluence and privilege.Yet their lives in East Hampton became a riches-to-rags story that made national headlines. Based on the Maysles brothers' classic 1975 documentary, this HBO Films production stars Drew Barrymore and Jessica Lange in the story of Big Edie and Little Edie Bouvier Beale, relatives of Jacqueline Bouvier Kennedy, whose eccentric, mutually dependent lives played out in a decaying house known as Grey Gardens. Daniel Baldwin and Malcolm Gets co-star with Ken Howard and Jeanne Tripplehorn. Directed by Michael Sucsy; story by Michael Sucsy, teleplay by Michael Sucsy and Patricia Rozema.