Grudge Race
Bailey vs. Martin
Tom Bailey travels across the country in his '69 Pro-Mod Camaro to challenge Ryan Martin's 2016 Camaro for the title of the fastest street-driven Camaro in America.
Larry Larson and Joe Barry battle it out to settle the score for the title of Fastest Steel Body Street Car in America.
Clint Cannon tries to prove that his new clean diesel technology can produce plenty of horsepower to beat Chad King's old-school, 7,000-pound racing truck.
Zack Dickehage defends his winning streak in his fox body Mustang against Craig Carmon and his S10 Pickup in a best two out of three grudge race.
Jonny Santino and his 1979 "Boogie Nights" Corvette takes on Justin Wise in his 1970 "Pink Elephant" Chevelle to settle a long-standing grudge and collect the payoff from a previous race.